Nộp bài
0 / 30 câu hỏi đã hoàn thành
Câu hỏi:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
Information
Thời gian làm bài: 15 phút
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading...
Bạn cần phải đăng nhập để làm bài kiểm tra này! Đăng nhập ngay!
You have to finish following quiz, to start this quiz:
Kết quả kiểm tra
Đã làm đúng 0 / 30 câu
Thời gian hoàn thành bài kiểm tra:
Hết thời gian làm bài
Điểm bài kiểm tra 0 / 0 điểm, (0)
Categories
- Not categorized 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- Đã hoàn thành
- Cần xem lại
-
Câu 1 / 30
1. Câu hỏi
71. What industry does the speaker most likely work in?
Đúng
The next item on the agenda is an update on our advertising contracts. (71) We were planning on starting work on the video game console advertisement, but (72) the client called and said that the game console won’t be ready in time. So it looks like we won’t be able to start on the advertising campaign as originally planned. They won’t be running the ads until next year. Since this will affect our schedule for the coming months, (73) here’s a revised timeline. Take a moment and check the dates for any potential conflicts with your new assignments.
Vấn đề tiếp theo trong nội dung cuộc họp là cập nhật về hợp đồng quảng cáo của chúng ta. (71) Chúng ta đã lên kế hoạch bắt đầu trên quảng cáo bảng điều khiển trò chơi, nhưng (72) khách hàng đã gọi và nói rằng bảng điều khiển trò chơi sẽ không sẵn sàng kịp thời. Vì vậy, có vẻ như chúng ta sẽ không thể bắt đầu chiến dịch quảng cáo như dự kiến ban đầu. Họ sẽ không chạy quảng cáo cho đến năm sau. Vì điều này sẽ ảnh hưởng đến lịch trình của chúng ta trong những tháng tới, (73) đây là mốc thời gian để chỉnh sửa. Dành một chút thời gian và kiểm tra thời gian cho lên lịch trình mới cho những nhiệm vụ mới. Sai
The next item on the agenda is an update on our advertising contracts. (71) We were planning on starting work on the video game console advertisement, but (72) the client called and said that the game console won’t be ready in time. So it looks like we won’t be able to start on the advertising campaign as originally planned. They won’t be running the ads until next year. Since this will affect our schedule for the coming months, (73) here’s a revised timeline. Take a moment and check the dates for any potential conflicts with your new assignments.
Vấn đề tiếp theo trong nội dung cuộc họp là cập nhật về hợp đồng quảng cáo của chúng ta. (71) Chúng ta đã lên kế hoạch bắt đầu trên quảng cáo bảng điều khiển trò chơi, nhưng (72) khách hàng đã gọi và nói rằng bảng điều khiển trò chơi sẽ không sẵn sàng kịp thời. Vì vậy, có vẻ như chúng ta sẽ không thể bắt đầu chiến dịch quảng cáo như dự kiến ban đầu. Họ sẽ không chạy quảng cáo cho đến năm sau. Vì điều này sẽ ảnh hưởng đến lịch trình của chúng ta trong những tháng tới, (73) đây là mốc thời gian để chỉnh sửa. Dành một chút thời gian và kiểm tra thời gian cho lên lịch trình mới cho những nhiệm vụ mới. -
Câu 2 / 30
2. Câu hỏi
72. What is the speaker mainly talking about?
Đúng
Sai
-
Câu 3 / 30
3. Câu hỏi
73. What are the listeners asked to do?
Đúng
Sai
-
Câu 4 / 30
4. Câu hỏi
74. What is the main purpose of the message?
Đúng
Hello, this is Conrad. I rent apartment 306. (74) I’m calling to complain about the people in the apartment next to me. For a while now, they’ve been parking in my parking space. (75) Yesterday I tried talking to them, but they were uncooperative. I sometimes come home late at night, and I need to know my space is available. This problem has to be fixed, and I’d like to discuss this in person. So (76) I’ll come to your office after I finish work tomorrow. Thank you.
Xin chào, đây là Conrad. Tôi thuê căn hộ 306. (74) Tôi đang gọi để phàn nàn về những người trong căn hộ bên cạnh tôi. Lâu nay, họ đã đậu xe ở chỗ đậu xe của tôi. (75) Hôm qua tôi đã cố gắng nói chuyện với họ, nhưng họ không hợp tác. Thỉnh thoảng tôi về nhà muộn vào ban đêm, và tôi cần chỗ để đỗ xe. Vấn đề này phải được khắc phục và tôi muốn trực tiếp thảo luận vấn đề này. Vì vậy, (76) tôi sẽ đến văn phòng của bạn sau khi tôi hoàn thành công việc vào ngày mai. Cảm ơn bạn. Sai
Hello, this is Conrad. I rent apartment 306. (74) I’m calling to complain about the people in the apartment next to me. For a while now, they’ve been parking in my parking space. (75) Yesterday I tried talking to them, but they were uncooperative. I sometimes come home late at night, and I need to know my space is available. This problem has to be fixed, and I’d like to discuss this in person. So (76) I’ll come to your office after I finish work tomorrow. Thank you.
Xin chào, đây là Conrad. Tôi thuê căn hộ 306. (74) Tôi đang gọi để phàn nàn về những người trong căn hộ bên cạnh tôi. Lâu nay, họ đã đậu xe ở chỗ đậu xe của tôi. (75) Hôm qua tôi đã cố gắng nói chuyện với họ, nhưng họ không hợp tác. Thỉnh thoảng tôi về nhà muộn vào ban đêm, và tôi cần chỗ để đỗ xe. Vấn đề này phải được khắc phục và tôi muốn trực tiếp thảo luận vấn đề này. Vì vậy, (76) tôi sẽ đến văn phòng của bạn sau khi tôi hoàn thành công việc vào ngày mai. Cảm ơn bạn. -
Câu 5 / 30
5. Câu hỏi
75. What does the speaker say he did yesterday?
Đúng
Sai
-
Câu 6 / 30
6. Câu hỏi
76. What does the speaker plan to do tomorrow?
Đúng
Sai
-
Câu 7 / 30
7. Câu hỏi
77. Where do the listeners probably work?
Đúng
Good morning, everyone! As always, (77) there are a lot of shipments to pack up and send out today, so I’ll try not to take up too much of your time. Before you head out onto the warehouse floor, I’d like to introduce you to our new system for addressing employee complaints and suggestions. (78) We really value feedback from our employees, but we’ve had some trouble collecting it. We know, in the past, not everyone felt comfortable identifying themselves by speaking directly to management. Now, there’s a box in the staff room. And (79) every Friday afternoon, I’ll write up a summary of the comments left in that box for the management team to review.
Chào buổi sáng, mọi người! Như mọi khi, (77) có rất nhiều lô hàng được đóng gói và gửi đi ngày hôm nay, vì vậy tôi sẽ cố gắng không làm mất quá nhiều thời gian của bạn. Trước khi bạn đi ra nhà kho, tôi muốn giới thiệu với bạn hệ thống mới của chúng ta để giải quyết các khiếu nại và đề xuất của nhân viên. (78) Chúng tôi thực sự coi trọng phản hồi từ nhân viên, nhưng chúng tôi đã gặp một số khó khăn khi thu thập phản hồi. Chúng tôi biết, trong quá khứ, không phải ai cũng cảm thấy thoải mái khi chính mình nói chuyện trực tiếp với quản lý. Bây giờ, có một hộp trong phòng nhân viên. Và (79) mỗi chiều thứ sáu, tôi sẽ viết một bản tóm tắt các ý kiến để ở trong hộp đỏ cho nhóm quản lý xem xét. Sai
Good morning, everyone! As always, (77) there are a lot of shipments to pack up and send out today, so I’ll try not to take up too much of your time. Before you head out onto the warehouse floor, I’d like to introduce you to our new system for addressing employee complaints and suggestions. (78) We really value feedback from our employees, but we’ve had some trouble collecting it. We know, in the past, not everyone felt comfortable identifying themselves by speaking directly to management. Now, there’s a box in the staff room. And (79) every Friday afternoon, I’ll write up a summary of the comments left in that box for the management team to review.
Chào buổi sáng, mọi người! Như mọi khi, (77) có rất nhiều lô hàng được đóng gói và gửi đi ngày hôm nay, vì vậy tôi sẽ cố gắng không làm mất quá nhiều thời gian của bạn. Trước khi bạn đi ra nhà kho, tôi muốn giới thiệu với bạn hệ thống mới của chúng ta để giải quyết các khiếu nại và đề xuất của nhân viên. (78) Chúng tôi thực sự coi trọng phản hồi từ nhân viên, nhưng chúng tôi đã gặp một số khó khăn khi thu thập phản hồi. Chúng tôi biết, trong quá khứ, không phải ai cũng cảm thấy thoải mái khi chính mình nói chuyện trực tiếp với quản lý. Bây giờ, có một hộp trong phòng nhân viên. Và (79) mỗi chiều thứ sáu, tôi sẽ viết một bản tóm tắt các ý kiến để ở trong hộp đỏ cho nhóm quản lý xem xét. -
Câu 8 / 30
8. Câu hỏi
78. What does the speaker imply when she says, “Now, there’s a box in the staff room”?
Đúng
Sai
-
Câu 9 / 30
9. Câu hỏi
79. What will the speaker do on Fridays?
Đúng
Sai
-
Câu 10 / 30
10. Câu hỏi
80. What type of business recorded the message?
Đúng
Hello, and (80) thank you for calling the office of Pineville Legal Associates. Our office is currently closed. (81) We are undergoing renovations from June twelfth to June nineteenth. We apologize for any possible inconvenience this closure may cause. (82) If you require legal assistance, please send an e-mail to our office administrator, Jordan Smith, at jsmith@pinevillelegal.com. He will redirect your inquiry to the most appropriate lawyer on our team. Have a nice day.
Xin chào, và (80) cảm ơn bạn đã gọi cho văn phòng của Pineville Legal Associates. Văn phòng chúng tôi hiện đang đóng cửa. (81) Chúng tôi đang tiến hành cải tạo từ ngày 12 tháng 6 đến ngày 19 tháng 6. Chúng tôi xin lỗi vì bất kỳ sự bất tiện nào có thể xảy ra việc đóng cửa này có thể xảy ra. (82) Nếu bạn cần hỗ trợ pháp lý, vui lòng gửi email đến quản trị viên văn phòng của chúng tôi, Jordan Smith, tại jsmith@pinevillelegal.com. Anh ta sẽ chuyển hướng yêu cầu của bạn đến luật sư thích hợp nhất trong nhóm của chúng tôi. Chúc một ngày tốt lành! Sai
Hello, and (80) thank you for calling the office of Pineville Legal Associates. Our office is currently closed. (81) We are undergoing renovations from June twelfth to June nineteenth. We apologize for any possible inconvenience this closure may cause. (82) If you require legal assistance, please send an e-mail to our office administrator, Jordan Smith, at jsmith@pinevillelegal.com. He will redirect your inquiry to the most appropriate lawyer on our team. Have a nice day.
Xin chào, và (80) cảm ơn bạn đã gọi cho văn phòng của Pineville Legal Associates. Văn phòng chúng tôi hiện đang đóng cửa. (81) Chúng tôi đang tiến hành cải tạo từ ngày 12 tháng 6 đến ngày 19 tháng 6. Chúng tôi xin lỗi vì bất kỳ sự bất tiện nào có thể xảy ra việc đóng cửa này có thể xảy ra. (82) Nếu bạn cần hỗ trợ pháp lý, vui lòng gửi email đến quản trị viên văn phòng của chúng tôi, Jordan Smith, tại jsmith@pinevillelegal.com. Anh ta sẽ chuyển hướng yêu cầu của bạn đến luật sư thích hợp nhất trong nhóm của chúng tôi. Chúc một ngày tốt lành! -
Câu 11 / 30
11. Câu hỏi
81. What does the speaker say about the office?
Đúng
Sai
-
Câu 12 / 30
12. Câu hỏi
82. What are the listeners instructed to do?
Đúng
Sai
-
Câu 13 / 30
13. Câu hỏi
83. What is the broadcast mainly about?
Đúng
And now for our local business news. (83) On Thursday, Broadchurch Fashions announced that its flagship store will move from Cummings Street to a larger location on River Street. The relocation has become necessary because of the store’s increasing popularity since (84) Sharon Rockford took over as president. Under Ms. Rockford’s business leadership, (85) Broadchurch Fashions, which is known for its simple designs and basic colors for men, will be launching a similar line of women’s clothing next spring. And the new, larger store will have plenty of space for the expanded inventory!
Và bây giờ cho tin tức kinh doanh địa phương. (83) Vào thứ năm, BroadLog Fashions tuyên bố rằng cửa hàng hàng đầu sẽ di chuyển từ Phố Cummings đến một địa điểm lớn hơn trên Phố River. Việc di dời đã trở nên cần thiết vì khách hàng ngày càng tăng kể từ khi (84) Sharon Rockford tiếp quản chức chủ tịch. Dưới sự lãnh đạo kinh doanh của bà Rockford, (85) Broadecl Fashions, được biết đến với những thiết kế đơn giản và màu sắc cơ bản dành cho nam giới, sẽ ra mắt một dòng quần áo nữ tương tự vào mùa xuân tới. Cửa hàng mới, lớn hơn sẽ có nhiều chỗ để nhiều mặt hàng hơn. Sai
And now for our local business news. (83) On Thursday, Broadchurch Fashions announced that its flagship store will move from Cummings Street to a larger location on River Street. The relocation has become necessary because of the store’s increasing popularity since (84) Sharon Rockford took over as president. Under Ms. Rockford’s business leadership, (85) Broadchurch Fashions, which is known for its simple designs and basic colors for men, will be launching a similar line of women’s clothing next spring. And the new, larger store will have plenty of space for the expanded inventory!
Và bây giờ cho tin tức kinh doanh địa phương. (83) Vào thứ năm, BroadLog Fashions tuyên bố rằng cửa hàng hàng đầu sẽ di chuyển từ Phố Cummings đến một địa điểm lớn hơn trên Phố River. Việc di dời đã trở nên cần thiết vì khách hàng ngày càng tăng kể từ khi (84) Sharon Rockford tiếp quản chức chủ tịch. Dưới sự lãnh đạo kinh doanh của bà Rockford, (85) Broadecl Fashions, được biết đến với những thiết kế đơn giản và màu sắc cơ bản dành cho nam giới, sẽ ra mắt một dòng quần áo nữ tương tự vào mùa xuân tới. Cửa hàng mới, lớn hơn sẽ có nhiều chỗ để nhiều mặt hàng hơn. -
Câu 14 / 30
14. Câu hỏi
84. According to the speaker, who is Sharon Rockford?
Đúng
Sai
-
Câu 15 / 30
15. Câu hỏi
85. What is Broadchurch Fashions planning to do next spring?
Đúng
Sai
-
Câu 16 / 30
16. Câu hỏi
86. What kind of equipment has just been installed?
Đúng
Hello, everyone. (86) I just wanted to brief you all on the printers that have just been set up in our department. I know many of you hoped we would be getting new computers, but that won’t happen until next year. Now-(87) the new printers have an additional level of security.They should be simple to use, though. Before you get your printouts, all you’ll have to do is type in your password at the machine. (88) If you have a problem, we do have technicians, but they’re generally very busy. Let me know if you haven’t been able to reach them after two business days.
Xin chào, mọi người. (86) Tôi chỉ muốn thông tin nhanh cho bạn về các máy in vừa được cài đặt trong bộ phận của chúng ta. Tôi biết nhiều bạn hy vọng chúng ta sẽ có máy tính mới, nhưng phải đến năm sau. Bây giờ- (87) máy in mới có mức bảo mật cao. Mặc dù chúng có vẻ đơn giản để sử dụng. Trước khi bạn nhận được bản in của mình, tất cả những gì bạn phải làm là nhập mật khẩu của bạn vào máy. (88) Nếu bạn gặp sự cố, chúng ta có kỹ thuật viên, nhưng họ thường rất bận rộn. Hãy cho tôi biết nếu bạn không thể liên lạc với họ sau hai ngày làm việc. Sai
Hello, everyone. (86) I just wanted to brief you all on the printers that have just been set up in our department. I know many of you hoped we would be getting new computers, but that won’t happen until next year. Now-(87) the new printers have an additional level of security.They should be simple to use, though. Before you get your printouts, all you’ll have to do is type in your password at the machine. (88) If you have a problem, we do have technicians, but they’re generally very busy. Let me know if you haven’t been able to reach them after two business days.
Xin chào, mọi người. (86) Tôi chỉ muốn thông tin nhanh cho bạn về các máy in vừa được cài đặt trong bộ phận của chúng ta. Tôi biết nhiều bạn hy vọng chúng ta sẽ có máy tính mới, nhưng phải đến năm sau. Bây giờ- (87) máy in mới có mức bảo mật cao. Mặc dù chúng có vẻ đơn giản để sử dụng. Trước khi bạn nhận được bản in của mình, tất cả những gì bạn phải làm là nhập mật khẩu của bạn vào máy. (88) Nếu bạn gặp sự cố, chúng ta có kỹ thuật viên, nhưng họ thường rất bận rộn. Hãy cho tôi biết nếu bạn không thể liên lạc với họ sau hai ngày làm việc. -
Câu 17 / 30
17. Câu hỏi
87. What product feature does the speaker emphasize?
Đúng
Sai
-
Câu 18 / 30
18. Câu hỏi
88. Why does the speaker say, “but they’re generally very busy”?
Đúng
Sai
-
Câu 19 / 30
19. Câu hỏi
89. Where does the speaker most likely work?
Đúng
(89) Our next agenda item is about the surveys we mailed to everyone who purchased a vehicle from our dealership last year. As you’ll recall, (90) we designed the surveys to find out how satisfied our customers were with the service they received from us. The surveys were sent out a month ago, and I’m happy to report that 60 percent of them have already been completed and returned to us! Now, this is an incredibly high number-(91) I’m sure this is because we promised to wash their car for free if they turned in a completed survey. So let’s keep this incentive in mind next time we need to collect customer feedback.
(89) Nội dung cuộc họp tiếp theo của chúng ta là về các cuộc khảo sát mà chúng tôi đã gửi qua thư cho tất cả những người đã mua một chiếc xe từ đại lý của chúng ta năm ngoái. Bạn còn nhớ, (90) chúng ta đã tạo cuộc khảo sát để tìm hiểu mức độ hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ mà họ nhận được từ chúng ta. Các cuộc khảo sát đã được gửi đi một tháng trước và tôi rất vui khi báo cáo rằng 60 phần trăm trong số chúng đã được hoàn thành và trả lại cho chúng ta! Bây giờ, đây là một con số rất cao (91) Tôi chắc chắn điều này là do chúng ta đã hứa sẽ rửa xe miễn phí nếu họ hoàn thành một cuộc khảo sát. Vì vậy, hãy ghi nhớ ưu đãi này vào lần tới khi chúng ta cần thu thập phản hồi của khách hàng. Sai
(89) Our next agenda item is about the surveys we mailed to everyone who purchased a vehicle from our dealership last year. As you’ll recall, (90) we designed the surveys to find out how satisfied our customers were with the service they received from us. The surveys were sent out a month ago, and I’m happy to report that 60 percent of them have already been completed and returned to us! Now, this is an incredibly high number-(91) I’m sure this is because we promised to wash their car for free if they turned in a completed survey. So let’s keep this incentive in mind next time we need to collect customer feedback.
(89) Nội dung cuộc họp tiếp theo của chúng ta là về các cuộc khảo sát mà chúng tôi đã gửi qua thư cho tất cả những người đã mua một chiếc xe từ đại lý của chúng ta năm ngoái. Bạn còn nhớ, (90) chúng ta đã tạo cuộc khảo sát để tìm hiểu mức độ hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ mà họ nhận được từ chúng ta. Các cuộc khảo sát đã được gửi đi một tháng trước và tôi rất vui khi báo cáo rằng 60 phần trăm trong số chúng đã được hoàn thành và trả lại cho chúng ta! Bây giờ, đây là một con số rất cao (91) Tôi chắc chắn điều này là do chúng ta đã hứa sẽ rửa xe miễn phí nếu họ hoàn thành một cuộc khảo sát. Vì vậy, hãy ghi nhớ ưu đãi này vào lần tới khi chúng ta cần thu thập phản hồi của khách hàng. -
Câu 20 / 30
20. Câu hỏi
90. What did the survey gather information about?
Đúng
Sai
-
Câu 21 / 30
21. Câu hỏi
91. What incentive did the company provide for returning the survey?
Đúng
Sai
-
Câu 22 / 30
22. Câu hỏi
92. Who most likely are the listeners?
Đúng
Alright. Now that you’ve learned how to provide a cost estimate for solar panel installation, (92) let’s discuss how best to communicate with potential customers. When speaking about solar energy, remember this-most people have a limited understanding of the topic. In particular, (93) they want to know how solar energy is harnessed by the solar panels we want to install. You’ll find a chart in your folders; you’ll find it useful when explaining the process to customers. (94) Just keep in mind that you have a sales quota of fifteen units per month-that’s your goal.
Được rồi. Bây giờ bạn đã học cách Ước tính chi phí cho việc lắp đặt tấm pin năng lượng mặt trời, (92) Hãy thảo luận về cách tốt nhất để giao tiếp với khách hàng tiềm năng. Khi nói về năng lượng mặt trời, hãy nhớ điều này – hầu hết mọi người có hiểu biết hạn chế về chủ đề này. Cụ thể, (93) họ muốn biết làm thế nào năng lượng mặt trời được khai thác bởi các tẩm pin mặt trời mà chúng ta cài đặt. Bạn sẽ tìm thấy một biểu đồ trong các thư mục của bạn, bạn sẽ thấy nó hữu ích khi giải thích quy trình cho khách hàng. (94) Hãy nhớ rằng bạn có chỉ tiêu bán hàng là mười lăm đơn vị mỗi tháng – đó là mục tiêu của bạn. Sai
Alright. Now that you’ve learned how to provide a cost estimate for solar panel installation, (92) let’s discuss how best to communicate with potential customers. When speaking about solar energy, remember this-most people have a limited understanding of the topic. In particular, (93) they want to know how solar energy is harnessed by the solar panels we want to install. You’ll find a chart in your folders; you’ll find it useful when explaining the process to customers. (94) Just keep in mind that you have a sales quota of fifteen units per month-that’s your goal.
Được rồi. Bây giờ bạn đã học cách Ước tính chi phí cho việc lắp đặt tấm pin năng lượng mặt trời, (92) Hãy thảo luận về cách tốt nhất để giao tiếp với khách hàng tiềm năng. Khi nói về năng lượng mặt trời, hãy nhớ điều này – hầu hết mọi người có hiểu biết hạn chế về chủ đề này. Cụ thể, (93) họ muốn biết làm thế nào năng lượng mặt trời được khai thác bởi các tẩm pin mặt trời mà chúng ta cài đặt. Bạn sẽ tìm thấy một biểu đồ trong các thư mục của bạn, bạn sẽ thấy nó hữu ích khi giải thích quy trình cho khách hàng. (94) Hãy nhớ rằng bạn có chỉ tiêu bán hàng là mười lăm đơn vị mỗi tháng – đó là mục tiêu của bạn. -
Câu 23 / 30
23. Câu hỏi
93. What does the speaker imply when she says, “most people have a limited understanding of the topic”?
Đúng
Sai
-
Câu 24 / 30
24. Câu hỏi
94. According to the woman, what is the listeners’ goal?
Đúng
Sai
-
Câu 25 / 30
25. Câu hỏi
95. Who most likely is the speaker?
Đúng
This is lnsook Park calling. (95) I’m one of the organizers for the technology conference. I just sent you an updated floor plan of the exhibit space. As before, we’ve provided you with a display case .. so (96) your newest mobile phones will be on display right in the center. We’ve also made the change you requested. (97) We’ve added an area in the back separated by a partition for meeting privately with clients. We hope this works for you and wish you a productive event!
Đây là Insook Park. (95) Tôi là một trong những người tổ chức hội nghị công nghệ. Tôi vừa gửi cho bạn bố trí khu vực được cập nhật của không gian triển lãm. Như trước đây, chúng tôi đã cung cấp cho bạn tủ trưng bày .. vì vậy (96) điện thoại di động mới nhất của bạn sẽ được trưng bày ngay tại trung tâm. Chúng tôi cũng đã thực hiện thay đổi mà bạn yêu cầu. (97) Chúng tôi đã thêm một khu vực ở phía sau ngăn cách bởi một phân vùng để gặp gỡ riêng tư với khách hàng. Chúng tôi hy vọng điều này phù hợp cho bạn và chúc bạn một sự kiện hiệu qua! Sai
This is lnsook Park calling. (95) I’m one of the organizers for the technology conference. I just sent you an updated floor plan of the exhibit space. As before, we’ve provided you with a display case .. so (96) your newest mobile phones will be on display right in the center. We’ve also made the change you requested. (97) We’ve added an area in the back separated by a partition for meeting privately with clients. We hope this works for you and wish you a productive event!
Đây là Insook Park. (95) Tôi là một trong những người tổ chức hội nghị công nghệ. Tôi vừa gửi cho bạn bố trí khu vực được cập nhật của không gian triển lãm. Như trước đây, chúng tôi đã cung cấp cho bạn tủ trưng bày .. vì vậy (96) điện thoại di động mới nhất của bạn sẽ được trưng bày ngay tại trung tâm. Chúng tôi cũng đã thực hiện thay đổi mà bạn yêu cầu. (97) Chúng tôi đã thêm một khu vực ở phía sau ngăn cách bởi một phân vùng để gặp gỡ riêng tư với khách hàng. Chúng tôi hy vọng điều này phù hợp cho bạn và chúc bạn một sự kiện hiệu qua! -
Câu 26 / 30
26. Câu hỏi
96. What does the speaker say about mobile phones?
Đúng
Sai
-
Câu 27 / 30
27. Câu hỏi
97. Look at the graphic. Which area was added?
Đúng
Sai
-
Câu 28 / 30
28. Câu hỏi
98. Where does the speaker most likely work?
Đúng
Hi, everyone. (98) l’m Bo Chen, membership coordinator here at City Arts Museum. (99) We really appreciate staff from all of our departments putting in the time next week to assist with our membership drive. Over half of our museum’s operating budget comes from membership fees, so next week’s big push is crucial to our work. For the most part, you’ll be greeting people as they come in the door and asking them if they’d like to purchase a membership. If they do, they’ll fill out this form. As you can see, we have four membership categories. For anyone who did this task last year, (100) note that this year the fee for an individual membership has increased. Xin chào, mọi người. (98) Tôi là Bo Chen, điều phối viên thành viên ở đây tại Bảo tàng nghệ thuật thành phố. (99) Chúng tôi thực sự cảm kích tới tất cả nhân viên từ các bộ phận của chúng ta sẽ dành thời gian vào tuần tới để hỗ trợ cho thành viên. Hơn một nửa ngân sách hoạt động của bảo tàng của chúng ta đến từ phí thành viên, do đó, công việc vào tuần tới là rất quan trọng đối với chúng ta. Đối với hầu hết các phần, bạn sẽ chào mọi người khi họ đến trước cửa và hỏi họ xem họ có muốn mua thẻ thành viên không. Nếu họ làm, họ sẽ điền vào mẫu này. Như bạn có thể thấy, chúng ta có bổn loại thành viên. Đối với bất kỳ ai đã thực hiện nhiệm vụ này năm ngoái, (100) lưu ý rằng năm nay phí cho một thành viên cá nhân đã tăng lên. Sai
Hi, everyone. (98) l’m Bo Chen, membership coordinator here at City Arts Museum. (99) We really appreciate staff from all of our departments putting in the time next week to assist with our membership drive. Over half of our museum’s operating budget comes from membership fees, so next week’s big push is crucial to our work. For the most part, you’ll be greeting people as they come in the door and asking them if they’d like to purchase a membership. If they do, they’ll fill out this form. As you can see, we have four membership categories. For anyone who did this task last year, (100) note that this year the fee for an individual membership has increased. Xin chào, mọi người. (98) Tôi là Bo Chen, điều phối viên thành viên ở đây tại Bảo tàng nghệ thuật thành phố. (99) Chúng tôi thực sự cảm kích tới tất cả nhân viên từ các bộ phận của chúng ta sẽ dành thời gian vào tuần tới để hỗ trợ cho thành viên. Hơn một nửa ngân sách hoạt động của bảo tàng của chúng ta đến từ phí thành viên, do đó, công việc vào tuần tới là rất quan trọng đối với chúng ta. Đối với hầu hết các phần, bạn sẽ chào mọi người khi họ đến trước cửa và hỏi họ xem họ có muốn mua thẻ thành viên không. Nếu họ làm, họ sẽ điền vào mẫu này. Như bạn có thể thấy, chúng ta có bổn loại thành viên. Đối với bất kỳ ai đã thực hiện nhiệm vụ này năm ngoái, (100) lưu ý rằng năm nay phí cho một thành viên cá nhân đã tăng lên. -
Câu 29 / 30
29. Câu hỏi
99. What does the speaker thank the listeners for?
Đúng
Sai
-
Câu 30 / 30
30. Câu hỏi
100. Look at the graphic. Which amount has changed this year?
Đúng
Sai